۱۳۸۷ آذر ۱۰, یکشنبه

باز شروع شد

باز هم «این شب‌ها»
دوشنبه ساعت 23 به وقت تهران
شبکه‌ی یک سیما
آن‌ها که دور اند می‌توانند این‌جا ببینند؛ چه زنده و چه آرشیوی. بنا است شب‌های یک‌شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برنامه داشته باشیم. مسابقه را هم حذف کردند تا دلتان خنک شود. گمان کنم مهمان‌ها متنوع‌تر از آن بار باشند.

۷ نظر:

sanaa گفت...

چه قدر خوب!من قسمت علی درستکارش را دوست دارم:-)

علیرضا مازاریان گفت...

خوشیم که باز می بینم ات.برادر جان.
علی رضا مازاریان

nasrin گفت...

خوش خبر باشي
از طرف من و دوستان از كسي كه مسابقه را حذف كرد خيلي تشكر كن
مهمون درخواستي هم داريد:)

Hossein Hamidi گفت...

به نظرم اجرای شما تحت الشعاع اجرای درستکار قرار گرفته است. اجرایتان به خوبی متنهایتان نیست و اغلب منتظرند ببینند آیا اجرای ویژه‌ای ازت بروز می‌کند یا نه. به نظرم خیلی تازه‌کار به نظر می‌رسید ولی دوست دارید این فضا را تجربه کنید. کاش از یک کانال کم‌بیننده‌تر و کاری ساده‌تر شروع می‌کردید.

ناخدا گفت...

آخه آدم همزمان با "نود" برنامه میذاره...

Hassan گفت...

سلام-
با اس ام اچ تا اندازه ای موافقم با این حال فکر کنم اگر اجرای "محکم" تری داشته باشید و نقش خود را به عنوان "مکمل" اجرای آقای درستکار پیدا کنید واقعا بهتر خواهید شد البته همین حالا هم یک تار مویتان می ارزد به خیلی ها :دی
مطلبی هم در مورد این شب ها نوشته ام چنگی به دل نمی زند ولی خب بروید بخوانید:
http://cyberia.ir

AMJAD گفت...

درود
آقای علیانی من شما رو از یادداشت ها تون در همشهری جوان میشناسم و وجه جالب شما برای من بیشتر اسم شماست؛ هرچند که کوروش بودن در این زمانه دردسرهای خاص خودش را دارد که خود بیشتر به آن آگاهید !
و شاید همین خاص بودن اثری "ناخودآگاه" روی شخصیت شما هم گذاشته باشد.
در مورد برنامه "این شب ها" سه شنبه شب 8 ام بهمن ماه و گفتگویتان با آقای میر صادقی:
ناجوانمردانه ایشون رو با اصرار و پافشاری روی یک سوال تحت فشار گذاشتین که واقعن از شما انتظار نمیرفت؛ البته رک گویی باید جز جدانشدنی اجرا باشد -که در اجرای آقای درستکار هم دیده میشود- اما این تفاوت دارد با حمله ناجوانمردانه در حالتی که میدانید طرف مقابل جواب قاطعی برای سوال شما ندارد؛ امیدوارم نقد من رو صادقانه پذیرا باشید
با تشکر