۱۳۸۷ مهر ۴, پنجشنبه

جست‌وجویت می‌کنند

از رفقا کتبی و شفاهی پیغام می‌رسدم که اسم تو را جست‌وجو می‌کنند به وبلاگ ما می‌رسند. تا این‌جایش عجیب نیست؛ اما اسم را با متعلقاتی جست‌وجو می‌کنند که شگفت‌انگیز است. یکی می‌خواهد بداند من در دانشگاه چه خوانده‌ام، یکی دنبال این است که متاهل ام یا نه، بعضی‌ها هم دنبال چیزهای دیگر اند، مثل ربط من با المپیاد. یکی هم می‌خواسته احتمالا ببیند شنل به من می‌آید یا نه که اسمم را هم‌راه شنل جست‌وجو کرده است.
مشتری‌های قدیمی که من را می‌شناسند؛ به دوستان جدید عرض کنم که اولا کنج‌کاوی چیز بدی نیست، خوب هم نیست، اگر مهارش کنید - دست کم در این یک مورد - چیزی از دست نمی‌دهید. دوم این که اگر مهار نمی‌شود یا مهارش نمی‌کنید هم، یک نامه بفرستید و از خودم بپرسید. بهتر از این است که آواره‌ی وبلاگ مردم بشوید. فردا است که بالای وبلاگ‌هاشان بنویسند لعنت به کسی که با گوگل‌سرچ کردن اسم دیگران به این وبلاگ پا بگذارد.
دیگر این که «این‌شب‌ها» هم رو به پایان است. آن‌ها که از سر لطف یا اجبار محیطی یا هر دلیل دیگر تن داده‌اند و دیده‌اند - از یک قسمت تا همه‌ی برنامه‌ها - اگر لطف کنند و عیب‌هایی را که در کارم دیده‌اند برایم بگویند ممنون می‌شوم. اگر لطف کنند و نامه بفرستند ممنون‌تر.

۶ نظر:

وب نگاشت گفت...

سلام.من موفق به دیدن تمام برنامه ها نشدم ، اما مصاحبه ای که با رضا امیرخانی داشتی را دیدم.خوب بود ، اما مثل غالب نوشته هایت ، پراز یک دندگی ،غرور مدل بچه شریفی ها و سنگ خود به سینه زدن بود!.موفق باشی

sanaa گفت...

بعد از چند وقت كلي خنديدم!
مردم كنجكاوند ديگه!ولي خيلي جالبه اين سرچ كردن ها!:)

sam گفت...

ببینم هنوزم اون مسابقه ی لوس و بی مزه رو وسط برنامتون پخش می کنن ؟!‌
البته شما و آقای درستکار خیلی بد اجرا نمی کنید و برای منی که هیچ کدوم از مصاحبه های زنده ی خشک تلویزیون قابل تحمل نیست، برنامتون قابل تحمله !!

الف.میم گفت...

من هم با سام به شدت موافقم. اون چی بود بابا.
مجریای تلویزیون یا عادت دارن بی خود شلوغ ش کنن یا وقتی می خوان آروم باشن ادای معتادا رو در می آرن. شما این جوری نبودی. دست ت درد نکنه. آروم بودی. نقش یه آدم آروم رو بازی نکردی.

Sara n گفت...

هاااااااا پس جریان اینه. یه چیزی توی تلویزیون ایران در جریانه! من نمی دونستم. اون شنل هم به گمانم شغل بوده ها. شاید دقت نکردید:)
الهی بمیرم چه ملت باحالن.

Yahya گفت...

نمی دونم چرا تو رو که می بینم، یاد علی ابراهیمی می افتم.