۱۳۸۶ تیر ۸, جمعه

ماجرای نیمه‌کاره‌ها و نوشتن در شرق

چنداین مطلب نیمه‌کاره این‌جا مانده است. آن‌ها که دنبال می‌کردند حق دارند شاکی باشند. یکیش هم‌این ماجرای نگارش. راستش مدتی است دارم یادداشت‌های مربوط به نگارش را در ضمیمه‌ی پنج‌شنبه‌های شرق منتشر می‌کنم. تا به حال نگفته بودم، چون محض یک اشکال فنی مطالب هفته‌نامه روی سایت نمی‌رفت و آن‌ها که ایران نبودند نمی‌توانستند بخوانند. اما حالا که هفته‌نامه را هم راه داده‌اند و دو شماره‌اش را روی سایت گذاشته‌اند، گمان کنم وقت خوبی است بررای اعلام کردنش. مطالب قبلی را هم اگر نگذاشتند، هم‌این‌جا می‌گذارم. فعلا این لینک دو قسمت اخیر:
+ و + .
داستان یوسف در بهشت و ماجرای قدیمی ایمان را هم قول می‌دهم دنبال کنم. ببخشید که دیر شده‌اند.

۲ نظر:

symoniri گفت...

سلام. اما کار بهتر اینه که مطالب رو اینجا هم بیاری. اینجوری خواننده‌های وبلاگ استفادهِ بهتری می‌برن.

ديگر نمي‌دانم گفت...

سلام. قشنگه. هرچند همه‌جاش به يك قوت نيست. «خلاصه برو بچه هاي بعل ...» و آنجا كه اسم نمرود را آورده‌اي يك باره در خواندن توي چاله انداختم« ت