۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

دزدی توی روز روشن؛ از دموکراسی که بهتر اه

نوشته‌ی قبلی را منتشر کردم، چند ساعت شاید نگذشته بود، که این لینک به دستم رسید:
هم‌آن مطلب خودم در سایت تشکل سیاسی دانش‌جویی هرمان با دست‌کاری در املای عنوان و بدون هیچ ذکری از منبع یا نام نویسنده.
پای مطلب یادداشتی نوشتم که این کار درستی نیست و نامش دزدی است. طبعا نه منتشرش کردند نه تماسی گرفتند. حالا این‌جا اعلام می‌کنم؛ نمی‌دانم دزد هستند یا نه، اما می‌دانم دزدی کرده‌اند.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

نهادینه شده است

Unknown گفت...

...اینجا از نظر حقوقی.قضائی.جزائی.تعذیراتی.حقوق بین الملل.اینترپل....یه مشکلی هست.شاید اول اونا نوشتن ؟؟!!
چه خوبه عصبانیت صاحاب وبلاگ !
حالا نظارت استثوابی میگذاری ؟!

خودم رفتم ممیزی.حرص نخور باباجان !

Shiva Mahhmudi گفت...

من معذرت می خوام البته...
ولی شما زود عصبانی میشید. بعد فکر می کنم شما بیش تر توی پست قبلی داشتین از ارادتتون نسبت به امام موسی صدر حرف میزدین تا اینکه بخواین جاروجنجال راه بندازید که"من اینو گفتما! حواستون باشه" با اینکه چیزی که واضحه اینه که حق با شماست... اما به هرحال ارزششو نداشت...

Unknown گفت...

"اين را كورش علياني گذاشت اين جا" يعني چي؟
مثل اينكه باورتون شده.....
آره ها!!!!

Unknown گفت...

سلام
من حدود دو سه روز پیش اینجا کامنت گذاشتم و فکر میکنم تایید نشد .اما مایلم که نظر بنده حتی در یک پست به عنوان جواب این پستتون درج بشه ..بنده به شما در سایت هرمان هم گفتم که این نوشته احتمالا توسط کسی سند شده وبه دست مسول فرهنگی اون سایت رسیده که به لینک دست رسی نداشتهیا .و من به شما قول دادم که میگردم ولینک رو پیدا میکن که البته خودتون اونجا لینک سایتتون را گذاشته بودید .و خوب توی این چند ورز هم اصلا وقت نکردم که ساین هرمان را آپدیت کنم که مشکل لینک شما را هم حل کنم ..اما به این کار توی ایران وهر جای دیگه دنیا میگویند حق کپی رایت که متاسفانه در ایران رعایت نمیشه اما ما حداقل به عنوان دانشجویان آیتی و کامپیوتر ومسولین آپدیت اون سایت تمام تلاشمان را برای رعایت حق کپی رایت انجام میدهیم
و بنده با بت نیاوردن منبع اصلی از شما عذر میخواهم

Unknown گفت...

سلام
من مسئول سایت تشکل سیاسی دانشجویی هرمان هستم.
قضاوت شما بسیار زود و عجولانه است
ذکر نشدن منبع بعد از تذکر شما اصلاح شد ولی شما به عنوان یه بلاگر باید بدانید که نظرات بعد از تایید مدیریت منتشر می شه و اینکه شما نباید انتظار داشته باشید در همون لحظه نظرتونروی سایت منتشر بشه.
ما با یه اختلاف زمانی نظر شما و خیلی ها رو خوندیم و تغییرا ت که شامل اضافه کردن منبع بود رو اعمال کردیم. روند کاری تشکل و مدیریت سایت با اونی که شما فکر می کنید متفاوته.
از شما که افکاری این چنین آزاد و پاک دارید این رفتاد بعیده !
سوء تفهمی که در بازه اختلاف زمانی خوندن نظر شما در سایت ما شده باعث تهمت شده که طرفداران شما به ما لقب دزد زدند. اون پست رو بار دیگری چک کنید تا متوجه بشید. به هر حال جدا از شما می خوام متن این پستی که زدید رو اصلاح کنید !!!!
کامل کیمیایی فرد