۱۳۸۷ خرداد ۲۲, چهارشنبه

نی‌نی و رئيس جمهور


آقای رئیس جمهور انقلابی و محترم و غیره ونزوئلا
با سلام و دعای خیر

پی‌رو جنجال اخیر رسانه‌های از خدا بی‌خبر غربی درباره‌ی فردی معلوم‌الحال و مجهول‌الهویه با نام باصطلاح سالومون فرناندز به اطلاع می‌رساند:

یک. ملت دوست و برادر ایران هم‌چون گذشته از جناب‌عالی و مبارزات ضدامپریالیستی شما و حدود نصف ملت ونزوئلا حمایت می‌نمایند.
دو. با زدن مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان اعلام می‌نماییم فرد مذکور عروسک آلت دست صهیونیسم جهانی بوده و نسبتی با حضرت‌عالی ندارد.
سه. هم‌آن طور که جناب عالی هم با درایت بی‌مانند خود اشاره نمودید، پیدا کردن یک شناس‌نامه‌ی قدیمی یا چیزی مانند آن نکته‌ی مهم و تاثیرگذاری در این مورد نیست و نمی‌تواند باشد.
چهار. شباهتی میان این موجود خودفروخته و عروسک خیمه‌شب‌بازی استعمارگران با جناب عالی موجود نیست. آن‌چه از آن به عنوان شباهت جناب عالی و آن آلت دست فريب‌خورده‌ی بیگانگان یاد می‌شود درواقع گریم ناشیانه‌ی وی است.
چهار. (این قسمت یواش خوانده شود.) همه‌ی ملت نی‌نی درست می‌کنن، مخصوصا تو آمریکای لاتین، اما بعدش دیگه نمی‌ذارن در رن. وامی‌ستن نی‌نیشون رو با مامان نی‌نی بزرگ می‌کنن.

امضا
داداشی

۲ نظر:

Mim.Danesh گفت...

از قطعنامه شدید اللحن آن جناب در حراست از مقام شامخ آن دوست و برادر ملت و علی الخصوص دولت ایران به شدت حمایت میکنیم تا باشد مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و آنان که لحظه ای از دشمنی و خصومت با ملل آزادیخواه جهان دست بر نمیدارند .
اجرکم عندالله محفوظ برادر !
ان شاءالله .

marderend گفت...

كوروش خان عزيز همكلاسي سابق!
استفاده ابزاري از آلت يعني همين خرده فرمايشات حضرتعالي!
در باب آلت مورد نظر، به قول بزرگان: اندازه نگهدار كه اندازه نكوست!!