۱۳۸۷ خرداد ۱۶, پنجشنبه

من زدمش انگار

می‌دانم الان دیگر Lost دیدن از مد افتاده است. چه کنم؟ من همیشه از مد عقب ام. چندآن هم البته ناراحت نیستم از این عقب بودنم. به هر حال، شروع کرده‌ایم به دیدنش. روز اول چهار قسمت، روز دوم دو قسمت و امروز هم که روز سوم است دو قسمت. حسابی مراقب ایم که معتاد نشویم. خیلی هم دوستش داشته‌ام. یکی از خوبی‌هایش این است که موقع دیدنش ناخودآگاه، قسمت حدسیات مغزم فعال می‌شود، از یک قسمت پیش از وقوع، تا چند ثانیه پیش از وقوع، حدس می‌زنم چه خواهد شد، اغلب هم حدسم درست از آب درمی‌آید و حالش را می‌برم. کم‌کم هم دارم متوجه می‌شوم انگار حدس یک جور بازی آگاهانه است که سازندگان به بینندگان پیش‌نهاد می‌کنند. چون هر چه می‌گذرد حدس‌ها دیرتر و سخت‌تر به ذهنم می‌رسند. مثل بازی‌ای که دائم به مراحل پیچیده‌ترش پا می‌گذاری.
الان آخر قسمت هشتم هستیم و هر دو داریم سعی می‌کنیم حدس بزنیم کی با چوب کوبید توی سر سعید. هر کداممان هم یکی دو حدس داریم، طبعا با رعایت ترتیب اولویت. من اولین حدسم این است که من زده‌ام توی سرش. چون دوست ندارم از جزیره‌ی به آن قشنگی و مصاحبان – سرجمع – به آن خوش‌آیندی و دنبال کردن داستانی آن قدر جذاب محروم شوم. دوست دارم با هم توی جزیره بمانیم. هی بگردیم، بگردیم، کشف کنیم، شکار کنیم، اما نجات پیدا نکنیم، رادیو نسازیم، و پای کسی را به جزیره‌مان باز نکنیم. جزیره مال ما است، با گرازهایش و چشمه‌اش و غارهایش و هیولایش و باران‌های سیل‌آسایش و ساحل شنیش و خرس‌های قطبیش.

۴ نظر:

میرزا گفت...

چه تصادف بامزه ای. من دیشب قسمت آخر فصل چهار را دیدم. برای درک ابعاد اعتیاد کافی است توجه کنید مجبور شدم هشت قسمت آخر را پشت سر هم ببینم. در حالت کلی می توانم خدمتتان عرض کنم خیالتان راحت باشد که تا آخر همین سری چهار جذابیت سریال نه تنها کم نمی شود بلکه به طور تصاعدی بالا می رود. حالا عین بیچاره ها منتظرم زمستان بیاید تا فصل پنج شروع شود.

Laleh گفت...

لطفا آروم آروم نگاه کنین! من هرچی لاست بوده دیده ام و الان دچار خلا عاطفی شده ام!!!

یک خانم گفت...

خيلي هم از مد عقب نيستيد. خود من تازه season1 رو تموم كردم.
wow سعيد! من خيلي دوستش دارم. كلا هركسي كه lost رو مي‌بينه، همه‌اش رو دوست داره، از بس كه جذاب‌اه.
-
شما زديدش انگار...

Unknown گفت...

الان که قسمت آخر فصل 4 رو دیدم دارم فکر می کنم کاش تازه شروع می کردم به دیدنش که دیرتر تموم شه!!!! حالا باید تا بهمن منتظر بمانیم!
در ضمن بعید می دونم که از یک جایی به بعد را بتونی حدس بزنی:)
شاد زی!