۱۳۸۶ تیر ۲۱, پنجشنبه

استکان یا پادگان؟ واقعا مسئله این است؟

باز پنج‌شنبه رسید و من می‌توانم خیلی مسئولانه بروم تا نزدیک‌ترین روزنامه‌فروشی و یک نسخه‌ی کاغذی شرق بخرم و بزنم زیر بغلم و توی تاکسی بنشینم و ورق بزنم تا برسم به نوشته‌ی خودم و دستم را تصادفی روی عکس نویسنده بگذارم که دیده نشود، و بخوانم ببینم کسی دستی به مطلب برده است یا نه. انصافا تا حالا این اتفاق کم‌تر افتاده است. در واقع فقط یک بار یادم است که چنین شده بود.
این هم نسخه‌ی اینترنتیش. می‌گویند ممکن است با فایرفاکس باز نشود. در مورد صفحه‌آراییش هم نظری ندارم. طرف احتمالا چند دقیقه وقت داشته نگاه کرده به بالا و پایین مطلب، یک جا پادگان دیده یک جا افسر وطن پرست، گشته یک پای در پوتین پیدا کرده چسبانده به مطلب.

۴ نظر:

yousefiz گفت...

albate on axe kocholo e syah.sefid cheizei nist ke ghabele dste mobarak bashe! rahat bashid:D

mr گفت...

سلام حضرت
اینکه چی شد که شما سوره ای های آوینی شناس که نسبت معرفتتان به او به مراتب عمیق تر و قریب تر است از امثال ما، رفته اید توی شرق و اعتماد و امثالهم زور میزنید، هنوز معلوم نیست.در آوردن پول حلال کار سختی است میدانم و احتمالا اینکه چطور میشود مثلا قرارداد هفته ای هفتصد و پنجاه واژه را به ازای فلان مبلغ به نحو استادانه ای رعایت کرد (بی کم و کاست) را دیگر خوب فهمیده ام. ولی هنوز نمی دانم در ستون آئین نگارش چرا همه اش باید واژه شناسی بخوانیم. چرا استاد مثلا آئین نگارش به جای ساختار کلام مکتوب به جزئیات مهمل و خودبافته و ملول انگیزی بپردازد که خودش هم مبنای علمی دقیقی جز ذوق خوبش برای آن ندارد.
برادر علیانی این استکان و پادگان و در رابطه با چیز زیادی یادمان نمیدهد. از تو به گمانم حرفهای قشنگتری هم بشود خواند...ن

Qasem گفت...

استاد گویا با فایرفاکس هم مشکلی ندارد. در لینوکس با فایرفاکس باز می‌شود

شراره شریعت زاده گفت...

بله اگر بر روی لینکی که آقای علیانی دادند کلیک کنید مشکلی نیست با ایکس‌پی هم باز می‌شود ولی اگر ابتدا به سایت شرق بروید و بعد منوی هفته‌نامه شرق را انتخاب کنید متوجه می‌شوید که انتخاب نمی‌شود . همین کار را اگر در اینترنت اکسپلورر انجام دهید مشکلی نیست